Noţiunea de SEO a apărut prin anii 90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, adică: optimizarea pentru motoarele de căutare. Această „industrie” relativ nouă implică un set de operaţii efectuate de echipa de promovare în sensul creşterii poziţiilor unui site web în lista de rezultate ale căutărilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante şi relevante din punctul de vedere al afacerii respective.

Mai pe scurt, scopul este cel de a mări traficul calitativ al unui site. Pentru a învăța limbajul SEO se pretează efectuarea unor pași, cum ar fi:

  • efectuarea unor operaţii repetabile şi documentabile
  • analiza cuvintelor cheie, prioritizarea lor după volumul de căutări şi modelarea conţinutului în funcţie de ele
  • analiza concurenţei şi preluarea punctelor forte în variante îmbunătăţite și încă o serie de task-uri necesare.

În pofida tuturor statisticilor și a modelelor de optimizare existente, tu ești stăpânul site-ului tău și dirijorul afacerii – deci, tu decizi ce e mai bine pentru progresul acestuia în motoarele de căutare, indiferent dacă e vorba de un simplu blog, de site-ul unei întreprinderi sau a unei instituții publice. Principiul de bază e ca munca să fie făcută într-un mod profesionist și chiar perfecționist.

Articol scris de Silvia Sas

Written by Casian

Leave a Comment

Scrie ceva