Vorbim în acest articol despre implicarea, în cadrul serviciilor de marketing online şi a campaniilor circumscrise lui, a celor două părţi: agenţia de top în acest domeniu OBLYO DIGITAL AGENCY şi clienţii, consumatorii serviciilor ei, cei care vor să-şi crească afacerea, vizibilitatea, prestigiul şi cifra de afaceri.

Dar, odată cu reuşita creşterii lor se dezvoltă şi agenţia, experienţa ei, portofoliul, cȃştigul şi prestigiul ei. Responsabilitatea faţă de client, în cazul acestei agenţii, înseamnă şi responsabilitatea faţă de propria afacere şi de propriul renume.

Organismul digital şi sistemic este un corp cu funcţionare comună, interrelaţională şi, în acelaşi timp, retroacţională, de tip feed-back dublu. De aceea, nu se poate vorbi despre o răspundere şi responsabilitate unilaterală, ci întotdeauna biunivocă.

Scăderea ori creşterea afectează ori privilegiază ambii parteneri ai procesului, implicarea în colaborare nu este un simplu frunct al întȃmplării, ci este un act de o mare responsabilitate, fiindcă efectele sunt întotdeauna duble, atȃt la un capăt, cȃt şi la celălalt.

Parteneriatul – vorbim aici despre cel adevărat, consistent şi permeabil – reprezintă pivotul principal al acestei abordări a lucrului şi creşterii împreună. Nimic nu poate exista în afara colaborării, schimbului de informaţii, sfatului dat şi acceptat, a schimbărilor şi adaptărilor strategice înţelese şi aplicate cu conştiinţa luminată şi împăcată, a raportărilor şi evaluărilor aducătoare de limpezire, relevanţă, speranţă şi bucurie.

Iar elaborarea şi începutul strategiei de marketing online reprezintă primul pas concret, aplicat al ofensivei concertate – căci aceasta este campania integrată, multichannel, oferită şi aplicată de fiecare dată cu succes de OBLYO DIGITAL AGENCY: o ofensivă concertată de indexare superioară a afacerii clientului, de creştere a traficului organic şi a vizibilităţii, de redimensionare în sens superior a imaginii şi prestigiului companiei.

Planul de marketing digital este stabilit împreună şi de comun acord. Astfel se pleacă la luptă şi nu altfel. El include tehnici care trebuie evaluate, analizate, prioritizate şi abia apoi aplicate, adică puse în practică. Dar, fireşte, primul lucru stabilit este obiectivul. Dacă obiectivul nu este limpede stabilit de la început în calitate de scop al întregului lanţ procesual de demersuri, atunci resursele nu vor putea fi direcţionate către nimic, iar scopul nu va putea fi atins niciodată.

Un alt motiv pentru care este nevoie de un plan de marketing digital este acela de a ajuta ambii parteneri să înţeleagă mai bine piața online utilizând instrumente digitale și feedback.

Mai mult, dacă nu există o strategie de marketing online în anul prezent, cu siguranţă concurenţa va eroda cota personală de piaţă. Numai un plan comun şi eficient poate reprezenta arma cea mai bună împotriva atacurilor concurenţei, care stă la pȃndă. Studiile bazate pe rezultate procentuale atestă limpede acest lucru.

Numai împreună – agentul de marketing şi client – judecȃnd lucrurile, variantele şi posibilităţile, poate fi pus la punct planul de acţiune, pe baza diferenţelor dintre obiective, tipurile de strategii şi execuţie. Odată aceste diferenţe înţelese, planul de marketing al conţinutului poate fi îmbunătăţit.

De asemenea, fiecare dintre parteneri va putea avea o idee mai bună despre cum să lege la un loc fiecare funcţie pentru obţinerea de rezultate optimizate. Concentrarea pe obiectiv, pe strategia aducătoare de creşteri ale venitului, pe un canal de conversie personalizat, îndreaptă paşii către execuţia care începe întotdeauna cu actualizarea, cu îmbunătăţirea website-ului, astfel încât acesta să fie mai relevant pentru publicul-țintă și să producă conținut mai personalizat, cu link-uri esenţiale către produsele vizate și cu apeluri la acțiune la sfârșitul Landing Page-ului.

Iar configurarea execuţiei nu se poate realiza decȃt avȃnd în minte imaginea și modul în care strategia va lucra efectiv pentru atingerea obiectivului. Dacă puteți separa obiectivele de strategii și execuții, atunci veţi putea să lucrați imediat cu pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a vă atinge obiectivele de afaceri.

OBLYO DIGITAL AGENCY îşi învaţă de ficare dată clienţii să păstreze şi să cultive ideea pe baza căreia se constituie scopul, cu posibilitatea oricȃnd a modificării strategiei şi modalităţilor concrete de execuţie în funcţie de rezultatele obţinute.

Dacă website-ul clientului nu generează suficient trafic şi nu stimulează creşterea afacerii după dorinţă, aceasta înseamnă că trebuie operate noi şi noi modificări.

Creşterea împreună înseamnă cooperare continuă şi înseamnă că ambii parteneri ai procesului sunt mai bine pregătiţi pentru atingerea obiectivelor şi a publicului-ţintă.

Written by Casian
Numele meu este Casian Șoneriu. Sunt blogger, jurnalist online și om foarte pasionat de marketing și fotbal. Scriu pe blog despre principalele mele pasiuni și când am ocazia nu ezit să o fac chiar în același articol.

Leave a Comment

Scrie ceva

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.