Continuăm seria #istoriavinde cu o mică întârziere pentru care v-aș ruga să mă scuzați, dacă puteți. 😀 Am vorbit în primele două articole din serie despre două echipe din eșaloanele inferioare, FC Carmen și Ripensia, ce echipe, câtă istorie a putut să încapă în câteva zeci de rânduri pe un mic blog. Astăzi vorbim despre o altă echipă care știe ”să se vândă” dacă înțelegeți ce vreau să spun. Au echipă, au istorie, au suporteri, au resurse. Spor la făcut performanță! 😀 Și iată că nu degeaba Iași-ul se află astăzi în poziția în care anul trecut se afla Gaz Metan. Rămâne de văzut dacă și Iași-ul o să rateze ”la mustață” play-off-ul sau dacă nici nu o să se aducă vorba de așa ceva prin Moldova. Dar la cum joacă Dinamo și Astra în momentele astea, orice este posibil. Dar să-i lăsăm pe specialiști să discute despre aceste aspecte și noi să ne concentrăm puțin mai mult pe subiectul seriei noastre. 

Băi fraților, eu n-am mai văzut până acum echipă de Liga 1 cu aplicație pentru Android și IOS. Poate că-s prost sau poate că mi-e lene să fac research (chiar îmi e puțin) dar oricum e formidabil că o echipă care până la urmă nu are pretenții la titlu sau vreo 20.000 de suporteri în tribune la fiecare meci a investit în așa ceva. Voi ați văzut că au și newsletter? Deci eu chiar acum m-am abonat, nu știu sigur dacă funcționează bine sistemul, pentru că n-am primit încă vreun mail de confirmare, poate că o să-mi trimită direct materialele când o să vină vremea. O să vă țin la curent, o să-i ținem puțin în joc de glezne pe băieții care se ocupă de site. Vă merge sau nu newsletter-ul? muhahaha

Am mai văzut ceva inedit (pentru mine). Poți să-ți cumperi abonamente online. Din câte știu există o echipă la vârful ligii 1 a căror oameni din conducere nici n-au auzit de abonamente. Ce-s alea? Niște foi, pe cine interesează niște foi care pot să-ți aducă câteva foi adevărate în contul clubului? 😀 Am testat eu newsletter-ul dar nu m-am apucat să-mi comand și un abonament doar ca să văd dacă totul funcționează perfect iar abonamentele ajung la timp. Dacă stăteam în Iași sigur o făceam, dar din Mediaș este puțin mai greu.

Au un site cu informații actualizate la zi, plin de știri despre echipă și unde mai pui că sunt activi și în social media unde hastag-ul #unițivomînvinge iese în evidență. Cea mai recentă postare de pe Facebook este de acum o oră. #cool. 😀 Era să uit de canalul de Youtube. Băieții ăștia alb-abaștrii sunt activi și pe Youtube și au câteva sute de abonați. Pe canal găsești conferințele de presă, fimări de la evenimente la care a participat echipa (precum a fost cel de la Cotnari) sau interviuri, și nu orice interviuri, interviuri cu jucătorii echipei DAR și e un mare dar și cu legendele formației din copou. E frumos să vezi că unii nu-și uită legendele. #Haicăsepoateșiînliga1

Iată că poți face marketing de calitate și fără să ai vedete cu sute de mii de euro în conturi în lot, și fără să ai bugete astronomice, dar și fără să ai cel mai cochet stadion sau cel mai inedit echipament de joc. Trebuie să existe puțină voință și totul e posibil! 😀 Cam atât despre Poli Iași, dar nu închid articolul până nu-i felicit până peste cap pe oamenii care se ocupă de toată partea asta de online a clublui. Nu uita, dacă echipa din orașul tău pune preț pe marketing, dă-mi de veste și o scoatem în lumina reflectoarelor pentru a lăuda munca depusă de niște băieți devotați.

 

 

Written by Casian

Numele meu este Casian Șoneriu. Sunt blogger, jurnalist online și om foarte pasionat de marketing și fotbal. Scriu pe blog despre principalele mele pasiuni și când am ocazia nu ezit să o fac chiar în același articol.

Leave a Comment

Scrie ceva