Campania ”Hrănește un zâmbet” rămâne fără doar și poate campania mea preferată dintre cele demarate de Consiliul Local al Tinerilor. Mă bucur să fiu partener media la un asemenea proiect. Orice share ajută, pentru că un share poate duce la o donație în unul dintre cele 4 magazine partenere. Campania ajunge la ediția a XV-a și tinerii din CLT trebuie felicitați pentru faptul că duc tradiția mai departe și n-au renunțat la cea mai frumoasă campanie pe care o au. Sub egida campaniei, în delungul anilor au fost ajutați peste 3.000 de tineri.

Și nu o spun eu, o spune comunicatul primit de la CLT. În perioada 20 noiembrie – 17 decembrie medieșenii sunt invitați să se alăture cauzei donând alimente neperisabile și produse de igienă în coșurile amplasate la ieșirea din supermarketurile și hypermarketurile partenere. Și anume Konsta Splendid, Penny Market, PROFI și Carrefour.

Cam atât și cu acest articol, dar mai vorbim despre această campanie în zilele următoare. Până atunci spune-mi dacă te-ai decis să faci vreo donație în cadrul acestei campanii și dacă da, în ce magazin partener ai decis să faci acest lucru. Secțiunea de comentarii o găsești mai jos. 😀

Hrănește un zâmbet

Hrănește un zâmbet

Written by Casian

Numele meu este Casian Șoneriu. Sunt blogger, jurnalist online și om foarte pasionat de marketing și fotbal. Scriu pe blog despre principalele mele pasiuni și când am ocazia nu ezit să o fac chiar în același articol.

Leave a Comment

Scrie ceva